Oktatási Hivatal - Kutatás fejlesztési felhívások

Az Oktatási Hivatal az alábbiakban teszi közzé kutatás fejlesztési feladatainak pályázati felhívásait.

Tanórán kívüli tevékenységeket integráló nevelési-oktatási program minősítési és értékelési rendszerének kidolgozása a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosító számú projekt keretében

Ajánlattételi határidő: 2014. szeptember 15. 12:00 óra

Részletek »

Az intézményi önértékelés tesztverzióinak intézményi kipróbálása LEZÁRULT

A kutatás alapvető célja az intézményi önértékelés standardjainak kipróbáláson alapuló kidolgozása. A kutatás eredményei (nemzetközi és hazai elemzések, intézményi tapasztalatok végleges standardok,…

Részletek »

A köznevelési szakértői tevékenység vizsgálata, megújításának támogatása

Jelen kutatás-fejlesztés célja a köznevelési szakértői munka megújításának támogatása, – a szakértői tevékenység hatékonyságának, minőségének javulása érdekében – a szakértői szakirányok és a szakértővé…

Részletek »

A köznevelési rendszerben megjelenő jó gyakorlatok, a kiemelkedően innovatív nevelési-oktatási intézmények és a szakmai szolgáltatók minősítése

Jelen kutatás-fejlesztés célja, hogy a köznevelésben kifejlesztett jó gyakorlatok, az innovatív bázisintézmények, és a pedagógiai szakmai szolgáltatók minősítési keretrendszerének kialakításával javítsa…

Részletek »

Terembérlés képzéshez - SZOMBATHELY LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Vas megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - KAPOSVÁR LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Somogy megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - TATABÁNYA LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Komárom-Esztergom megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez -PÉCS- LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Baranya megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - BÉKÉSCSABA LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Békés megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Veszprém LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Veszprém megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Budapest -LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Budapesten

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Győr vagy Sopron LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Győr-Moson-Sopron megyében

Részletek »

Közétkeztetés felmérése

Az iskolai egészséges táplálkozás az intézmények pedagógiai rendszerében és napi gyakorlatában, fejlesztési javaslatok az egészségfejlesztés teljes körű működése és az étkeztetés minőségének javítása…

Részletek »

Terembérlés vizsgához BUDAPEST - LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 kiemelt uniós projekt PMSZ vizsgák és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 PSZE vizsgák lebonyolításához kapcsolódóan

Részletek »

Az intézményi önértékelés tesztverzióinak intézményi kipróbálása

Ajánlattételi határidő: 2014. július 02. 12:00 óra

Részletek »

A pedagógusminősítési rendszer kiegészítése, kipróbálása és korrigálása a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 azonosító számú projekt keretében

A kutatás a pedagógus-előmeneteli rendszer hiányzó fokozatainak kidolgozására és az értékelési eszközök kipróbálására irányul. Ajánlattételi határidő: 2014. július 8. 12:00 óra Az ajánlattételi felhívást…

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Debrecen LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Hajdú-Bihar megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Kecskemét LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Bács-Kiskun megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Miskolc LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Borsod-Abaúj-Zemplén megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Budapest LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Budapesten

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Szeged LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Csongrád megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Székesfehérvár LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Fejér megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Győr vagy Sopron LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Győr-Moson-Sopron megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Eger LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Heves megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Nyíregyháza LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Szolnok LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Jász-Nagykun-Szolnok megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Szekszárd LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Tolna megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Veszprém LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Veszprém megyében

Részletek »

Terembérlés képzéshez - Keszthely vagy Zalaegerszeg LEZÁRULT

Terembérlet a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 és a TÁMOP 3.1.8-09/1-2010-0004 kiemelt uniós projektek képzéseihez kapcsolódóan Zala megyében

Részletek »

Nyelvvizsgarendszerek összehasonlító elemzése a vizsgázói teljesítmények alapján

Ajánlattételi határidő: 2014. június 6. 12 óra

Részletek »

Kérdőíves felmérés a Magyar Képesítési Keretrendszer bevezetéséről és a validációról

Ajánlattételi határidő: 2014. május 28. 12:00

Részletek »

Oktatási törzsindikátorok és mérési eredmények alapján készülő indikátorok rendszerének fejlesztése a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosító számú projekt keretében

Ajánlattételi határidő: 2014. április 22. 12:00

Részletek »

A köznevelési rendszerhez kapcsolódó jogi szabályozás átfogó vizsgálata

Ajánlattételi határidő: 2014. március 5. 12:00 óra

Részletek »

Tanfelügyelő és pedagógusminősítő szakértői képzés megalapozásához kapcsolódó kutatás, pilot és korrekció

Ajánlattételi határidő: 2013. november 5. 12:00 óra

Részletek »

Köznevelési intézmények hatósági és törvényességi ellenőrzésének protokolljára vonatkozó javaslattétel

Ajánlattevő feladata a köznevelési intézmények jogszerű működését segítő hatósági és fenntartói törvényességi ellenőrzési tevékenység tervezésének támogatását előkészítő kutatási-fejlesztési tevékenység…

Részletek »

Oktatási törzsindikátorok és mérési eredmények alapján készülő indikátorok rendszerének fejlesztése a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosító számú projekt keretében

Ajánlattételi határidő: 2013. október 14. 12:00 óra

Részletek »

Új felsőoktatás-pedagógiai eszközök befogadásával kapcsolatban oktatói vélemények feltárása a TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 azonosító számú projekt keretében

Ajánlattételi határidő: 2013. szeptember 30. 12.00 óra

Részletek »

Közép- és emelt szintű értékelési skálák összehasonlítása - K+F beszerzési eljárás

A kutatás célja a közép- és az emelt szintű érettségi vizsga értékelési skáláinak összehasonlítása 5 vizsgatárgyra vonatkozóan (magyar nyelv és irodalom, matematika, történelem, angol nyelv és német…

Részletek »

A pedagógusok és pedagógusjelöltek pályamotivációinak vizsgálata és a pedagóguspálya megítélése az életpályamodell elemeivel összefüggésben

A pedagógusok pályamotivációinak vizsgálatát céljául kitűző jelen kutatás a pedagógusok pályamotivációjának belső, pszichés feltételeit feltáró, valamint a külső körülményekben rejlő segítő és gátló…

Részletek »

A mérési-értékelési rendszer elektronikus alapokra helyezésével kapcsolatos helyzetelemzés készítése,a kisebbségi nyelvi és szociális kompetenciák méréséhez mérőeszközök fejlesztése,periodikus mérése szakmai koncepciójának,tartalmi kereteinek kidolgozása

A mérési-értékelési rendszer elektronikus alapokra helyezésével kapcsolatos helyzetelemzés készítése, a nemzeti kisebbségekhez tartozó tanulók kisebbségi nyelvi kompetenciáinak mérését szolgáló mérőes…

Részletek »

Kvalitatív és kvantitatív felmérés, országos és regionális reprezentatív attitűd vizsgálatok, elemzések kutatás-fejlesztési szolgáltatás

A felmérések egyik célja a felsőoktatással, élethosszig tartó tanulással kapcsolatos társadalmi elvárások és attitűdök felmérése, különös tekintettel a releváns célcsoportok (közoktatásban tanuló diákok…

Részletek »

A "Gyakornoki Minősítő Vizsgák" és a "Pedagógus jelöltek felkészítése" pilot projektek és a minősítési rendszer kidolgozása,és a kidolgozott szempontrendszer alapján vizsgatematikák,eljárásrend, értékelési szempontok kidolgozása és gyakorlati tesztelése

Bár a pedagógus-életpályamodellel az utóbbi időben több elméleti munka és kutatás is foglalkozott, a minősítési rendszer végleges, jogilag is szabályozott keretei nem állnak rendelkezésre. Jelen időszak…

Részletek »

A hazai és nemzetközi mérési eredmények feldolgozásán alapuló fejlesztési és oktatáspolitikai célú másodelemzések a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosító számú projekt keretében

Az Oktatási Hivatal által végzett nemzetközi és hazai mérések adatbázisainak felhasználásával Magyarországon kevés oktatáspolitikai célú elemzés történik, a Hivatal által kiadott összefoglaló jelentés…

Részletek »

A sajátos nevelési igényű tanulók szövegértési és matematikai kompetenciáinak mérésére alkalmas eszközök fejlesztése a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosító számú projekt keretében

A kutatás alapvető célja azon módszer és eszközrendszer kidolgozása és kipróbálása, amelyek segítségével a sajátos nevelési igényű tanulók minél nagyobb köre bevonható az Országos kompetenciamérésbe.

Részletek »

A köznevelési rendszer akkreditációs eljárásairól szóló kutatás-fejlesztési szolgáltatás

Jelen kutatás célja az akkreditációs eljárásrendek felülvizsgálata, az adatszolgáltatási és nyilvántartási rendszer, a képzési szolgáltatások, valamint a minőségbiztosítás eddigi gyakorlatának elemzése…

Részletek »

A PSZE tesztverzióinak intézményi kipróbálása a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosító számú projekt keretében

A magyar köznevelési rendszerben az oktatási, nevelési intézményekben dolgozó vezetők és pedagógusok munkájának értékelése nem egységes és rendszeres, a külső intézményértékelés standardizált szempontjai…

Részletek »

Visszavont felhívás - A köznevelési rendszer akkreditációs eljárásairól szóló kutatás-fejlesztési szolgáltatás

Az Oktatási Hivatal, mint Ajánlatkérő (1055 Budapest, Szalay u. 10-14., képviselő: dr. Princzinger Péter) a „XXI. századi közoktatás (fejlesztés, koordináció) II. szakasz ” című, TÁMOP-3.1.1-11/1-2012…

Részletek »

A PÁLYÁZAT LEZÁRULT - A sajátos nevelési igényű tanulók szövegértési és matematikai kompetenciáinak mérésére alkalmas eszközök fejlesztése a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosító számú projekt keretében

Az Oktatási Hivatal, mint Ajánlatkérő „A sajátos nevelési igényű tanulók szövegértési és matematikai kompetenciáinak mérésére alkalmas eszközök fejlesztése” című, TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosítójú…

Részletek »

A PÁLYÁZAT LEZÁRULT - A jelenlegi pedagógus-továbbképzési rendszer komplex felülvizsgálata és a megújítását szolgáló javaslatok megfogalmazása a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 azonosító számú projekt keretében

Ajánlatkérő a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül TÁMOP 3.1.5/12-2012-0001 azonosító számon, „Pedagógusképzés támogatása” címmel kiemelt projekt javaslatot nyújtott be a Nemzeti Fejles…

Részletek »

A kísérleti fejlesztési tevékenység eredményeinek tesztelése a TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 kiemelt projekt keretében.

A kísérleti fejlesztési tevékenység eredményeinek tesztelése a TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 kiemelt projekt keretében. A tevékenység során párhuzamosan öt különböző szempontok szerint összeállított munk…

Részletek »

Kísérleti fejlesztési tevékenység elvégzése a Magyar Képesítési Keretrendszer szintleírásainak fejlesztése és az előzetesen megszerzett tudás elismerési eljárásának fejlesztése vonatkozásában a TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 azonosító számú kiemelt projekt ke

Kísérleti fejlesztési tevékenység elvégzése a Magyar Képesítési Keretrendszer szintleírásainak fejlesztése és az előzetesen megszerzett tudás elismerési eljárásának fejlesztése vonatkozásában a TÁMOP-4…

Részletek »

A PÁLYÁZAT LEZÁRULT - Intézményi minőségirányítási programok helyzetfelmérése és egységesítése

Ajánlatkérő a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosítószámú „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” című kiemelt projekt kedvezményezettje (a továb…

Részletek »